VÁLLALATIRÁNYÍTÁSI RENDSZER PÁLYÁZATTAL! INDUL A GINOP-3.2.2. UTÓDJA, A VINOP-1.4.1.? – PEAS Vállalatirányítási Rendszer
VINOP-1.4.1-21 ERP PÁLYÁZAT KÖTELEZŐ HITEL NÉLKÜL

Vállalatirányítási rendszer pályázattal?
Hamarosan érkezik a GINOP-3.2.2. utódja,
a VINOP-1.4.1-21 pályázat!*

Az informatikai fejlesztést tervező vállalkozások számára jó hír, hogy várhatóan 2021-ben megjelenik a GINOP 3.2.2. infokommunikációs pályázat utódja, a "Vállalati Digitális megoldások, szolgáltatások bevezetésének célzott támogatása"! Még jobb hír, hogy az eddigi 40% helyett - a jelenlegi információk szerint - 50% vissza nem térítendő (vagy feltételesen visszatérítendő) támogatással kell számolni, és ebben a konstrukcióban nem kell kötelező hitelt felvennie a pályázóknak.

*FRISSÍTÉS: A korábban VINOP Vállalkozásfejlesztési és Innovációs Operatív Program keretében társadalmi egyeztetésre meghirdetett felhívások GINOP Plusz néven jelennek meg. Varga Mihály pénzügyminiszter év végi közleménye szerint négy VINOP pályázat jelenik meg 2021. év elején 414 milliárdos keretösszeggel (köztük a társadalmi egyeztetésre kiírt VINOP-1.2.1-21-es KKV-k üzleti fejlesztését támogató és VINOP-2.1.2-21-es K+F-es pályázata). Várhatóan ebben a négyes pályázati körben írják ki az informatikai fejlesztéseket támogató pályázatot is, melyről előzetesen az alábbi információkat lehet tudni:

Kik pályázhatnak a támogatásra?

A konstrukció célja, hogy a pályázaton a KKV szektor minden szereplője indulhasson és informatikai beruházásait megvalósíthassa. Pályázatot nyújthatnak be azon mikro- , kis-, és középvállalkozások, amelyek:

kettős könyvvitelt vezető gazdasági társaságok
egyéni vállalkozók
szövetkezetek
Budapest kivételével, így akár Pest megyében is székhellyel, fiókteleppel vagy telephellyel rendelkeznek
legalább 1 fő állandó foglalkoztatottat alkalmaznak vagy alkalmazni fognak legkésőbb a projekt befejezéséig
éves átlagos statisztikai állományi létszáma az utolsó lezárt teljes üzleti évben minimum 2 fő volt
nem agrártermelő vagy halászati szektorban működik
rendelkeznek legalább egy lezárt (beszámolóval/SZJA bevallással alátámasztott), teljes (365 napot jelentő) üzleti évvel, amelybe az előtársaságként való működés időszaka nem számít bele.

Mire lehet pályázni a VINOP 1.4.1-21 pályázat keretében?

Üzleti digitalizációs fejlesztési projektek megvalósítására, vállalatirányítási rendszerek, azaz ERP és a hozzá kapcsolódó weboldal vagy webáruház kialakítására. (Fejleszthető ezáltal a céges folyamatmenedzsment, gyorsítható a vállalati információáramlás és megkönnyíthető a pénzügyi és kontrolling tevékenység is.)

Pontosan milyen informatikai célterületekre lehet pályázni?

A VINOP 1.4.1-21 pályázat által meghatározott ERP modulok:
Vállalati CRM, értékesítés terület;
Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés;
Kontrolling és döntéstámogatás;
Beszerzési, logisztikai terület;
Táv- és csoportmunka támogatás;
Pénzügyi, számviteli terület (ezen belül online számlázás, számlázó szoftver);
Internetes értékesítés (vállalati webáruház);
Online marketinget támogató megoldás;
Munkafolyamat-irányítási megoldás (workflow);
Elektronikus iratkezelési megoldás;
Adott funkcionális területhez kapcsolódó mesterséges intelligencia alapú adatbányászati rendszer/megoldás;
Távoli IT üzemeltetést támogató (végpontmenedzsment) megoldás;
Online (elektronikus) fizetési megoldás.

Milyen kiadásokat lehet majd elszámolni a pályázatban?

Üzleti felhőszolgáltatás bérleti díja. (Maximum 22 hónapig)
Szakmai tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatások (migráció, testreszabás, konfiguráció, tesztelés, szervezetfejlesztés, képzés, betanítás) költségei. (10-50 % közötti költségarányban)

Mekkora összegre lehet pályázni?

Előzetes információk alapján az elnyerhető támogatás összege 1 millió Ft és 20 millió Ft között lesz, mérete három paramétertől fog függeni:

mekkora volt az Ön cégének utolsó lezárt évi nettó árbevétele
mennyi alkalmazottja van most a cégének
hány modult szeretne bevezetni a pályázat során

A vállalatirányítási rendszer, azaz ERP szoftver beszerzése pályázatok keretében a Modern Vállalkozások Programban minősített szállítótól vagy annak szintén minősített partnerétől volt lehetséges.


Az IKRON Kft. közel 20 éve fejleszt vállalatirányítási rendszereket és számos sikeres GINOP-3.2.2. projektet valósított meg pályázó partnereivel a Széchenyi 2020 fejlesztési időszakban. 2016. óta minősített szállító a Modern Vállalkozások Program "Vállalkozz digitálisan!" projektjében, ezáltal a PEAS Vállalatirányítási Rendszer megfelel az összes, fent részletezett pályázati előfeltételnek is.

Pályázzon velünk a PEAS Vállalatirányítási Rendszer bevezetésére!


IKRON FEJLESZTŐ ÉS SZOLGÁLTATÓ KFT. erdeklodopeas.hu +36 20 375 8384 +36 62 552 465
DÍJMENTES IGÉNYFELMÉRÉS ÉS TANÁCSADÁS

Vállalatirányítási rendszer
pályázattal!

Kérjen személyre szabott ajánlatot! Bízza vállalatirányítási tanácsadóinkra és pályázatíró szakértőinkre pályázati projektjét, és legyen Ön is elégedett PEAS-felhasználó! Mi segítünk a pályázati dokumentáció összeállításában és a projekt megvalósításában is!


    Mely PEAS modulok érdeklik?
    BeszerzésCikk-kezelőDokumentumkezelőÉrtékesítésEszközkezelőFeladatkezelőGyártásHázipénztárHRKommunikációPartnerkezelőPénzügyProjektkezelőRaktárkezelőSzámlázóCashflowSzervizEgyéb


    Elfogadom az Adatkezelési tájékoztató feltételeit és hozzájárulok a személyes adataim kezeléséhez.

    INGYENES DEMO