CRM MODULCSOPORT

Dokumentumkezelő modul

A Dokumentumkezelő modulban számos szempont alapján keresheti, csoportosíthatja vagy kivonatolhatja elektronikus dokumentumait.

Elektronikus nyilvántartás

A modulban iratait elektronikusan nyilván tarthatja és tárolhatja, valamint dokumentumait átláthatóan rendszerezheti. A Dokumentumkezelő modul segítségével Ön szabályozhatja cége dokumentumainak hozzáférhetőségét, megakadályozva ezzel az illetéktelen betekintéseket.

Tárolás és elérhetőség

A rendszer a dokumentumokat a szerverre menti le és a szerverről szolgálja ki az egyes munkaállomásokat, emiatt az adatvesztés nem jelent fenyegetést. Internet használatával Ön a teljes dokumentumtárat bárhonnan elérheti és megtekintheti.

Dokumentumok strukturálása

Dokumentumait többféleképpen strukturálhatja. A dokumentumtípus megadása során meghatározhatja a dokumentum fajtáját, valamint a korábban rögzített partnereihez rendelheti az iratokat. Kategóriák létrehozásával faszerkezetű mapparendszert alakíthat ki és az egyes kategóriákhoz (írási és/vagy olvasási) csoportokat kapcsolhat.

Keresés

A Dokumentumkezelő használata során a keresésnél számos paramétert (pl. megnevezés, eredeti név, dokumentumtípus, felöltés ideje, felöltő, kapcsolódó partner, kategória) állíthat be. A modul segítségével egyes dokumentumok (PDF, Word, Excel, ODT, TXT) tartalmára vagy a partnertörzsben a partnerekhez csatolt dokumentumokra is rákereshet.

Iktatás

Az iktatás funkció segítséget nyújt a dokumentumok hatékony és gyors visszakeresésében. Az iktatás fájlból vagy fájl nélkül is történhet, az iktatott irathoz a rendszer automatikusan iktatószámot rendel. A modulban külön kezelheti a ki- és bejövő dokumentumokat és megadhatja az iratok nevét és forrását is. A modul iktatórendszerként is támogatja ügyvitelét.

Bemutató videó és jellemzők

Tekintsen meg egy rövid tutorialt, mely lépésenként mutatja be a modulban végezhető folyamatot! Ismerje meg a modul legfőbb funkcióit is!

elektronikus irattárolás, iktatás
szabályozható kezelési jogok
bárhonnan elérhető dokumentumok
többféle rendszerezési mód
komplex keresési beállítások

PEAS Tanácsadó Kft. erdeklodopeas.hu +36 20 375 8384 +36 20 232 5450

IGÉNYFELMÉRÉS

Kérjen ingyenes
tanácsadást!

A vállalatirányítási rendszer bevezetése egy vállalkozás életében kulcsfontosságú kérdés. Értékesítő és vállalatirányítási szaktanácsadó kollégáink díjmentes igényfelmérést nyújtanak, hogy könnyebben meghozhassa döntését. Mindez Önnek semmiféle kötelezettséggel nem jár.

    Mely PEAS modulok érdeklik?BeszerzésCikk-kezelőDokumentumkezelőÉrtékesítésEszközkezelőFeladatkezelőGyártásHázipénztárHRKommunikációKontrollingCashflowPartnerkezelőPénzügy-SzámlázóProjektkezelőRaktárkezelőSzervizKereskedelmi funkciókPluginek

    Honnan hallott a PEAS ERP-ről?
    Google keresőHonlapFacebookLinkedinHírlevélAjánlásYouTubeEgyéb

    Elfogadom az Adatkezelési tájékoztató feltételeit és hozzájárulok a személyes adataim kezeléséhez kapcsolatfelvétel céljából.