Hogyan alkalmazkodjunk a digitális munkahelyhez? a II.

Az üzleti menedzsment megoldások új korszaka:
alkalmazkodás a digitális munkahelyhez

 

Az üzleti élet dinamikája az elmúlt évtizedben jelentős átalakuláson ment keresztül, melyet a technológiai innovációk és a globális kihívások (pl. COVID-19 pandémia) még inkább felgyorsítottak. Az alternatív foglalkoztatási modellek (pl. távmunka, szabadúszók) korábban csak a munkaerőpiac peremén voltak jelen, de mára már a "mainstream" részévé váltak, és alapjaiban reformálták meg a hagyományos irodai környezetet.

Ebben az új paradigmában a vállalatoknak alkalmazkodniuk kell az új szokásokhoz, hogy versenyképesek és agilisek maradhassanak. Ennek egyik kulcsa az üzleti menedzsment megoldások intelligens alkalmazása, melyek lehetővé teszik a vállalatok számára a szabadúszó munkaerő hatékony kezelését, elősegítve ezzel saját hosszú távú növekedésüket. Az alábbiakban bemutatjuk, hogyan támogatják a modern üzleti menedzsment rendszerek a vállalatokat ezen átalakulásban.

‍Vállalati, ügyviteli szoftverek

Válaszolva a digitális kor kihívásaira a cégek egyre inkább felismerik az üzleti menedzsment technológiák (pl. felhőalapú ERP-k) fontosságát. Ezek az eszközök hozzásegítik őket ahhoz, hogy teljes mértékben kihasználják távmunkás és szabadúszó munkaerejük potenciálját. Az üzleti folyamatok digitális transzformációja - mint az online képzések vagy a teljesítményfigyelés - garantálja, hogy a távolról dolgozók zökkenőmentesen csatlakozzanak be a távoli munkafolyamatokba.

A kommunikáció és együttműködés egyszerűsítése kulcsfontosságú eleme a modern üzleti menedzsment rendszereknek. Ezek a szoftverek olyan központi adattárházaként szolgálnak, melyek biztosítják az adatok azonnali, helytől független elérését és elősegítik a problémamentes kommunikációt a távmunkások, terepmunkások, szabadúszók és irodai csapatok között. A folyamatos adatelérés segíti az alkalmazottakat a munka és magánélet egyensúlyának megteremtésében is.

A képzés és készségfejlesztés racionalizálása további előnyt jelent. Egy gondosan kiválasztott ERP nem csupán e-learning modulokat és tananyagokat kínál, de platformot is teremt a munkahelyi tanuláshoz. A rugalmasabb, felhő alapú konstrukciók már nem a rendszerben lévő felhasználók száma alapján kalkulálják a licencdíjat, hanem erőforrás-felhasználás függvényében állapítják meg a költségeket.

Az HR menedzsment és a bérszámfejtés hatékonyságának javítása is kiemelkedő jelentőséggel bír. Az automatizáció lehetővé teszi, hogy az összes alkalmazott pontosan és időben kapja meg a fizetését, úgy, hogy közben a vállalat minden adózási és jogszabályi követelménynek megfelel.

A felhő alapú megoldások használata segíthet bennünket a vállalati IT biztonság megteremtésében is, hiszen a szoftver szállítója vállalja a szerverek karbantartását, az ERP automatikus frissítését, és biztosítja az adatok védelmét a kibertámadásokkal szemben.

A távmunka és a szabadúszó foglalkoztatási modellek egyre inkább állandósulnak a mai üzleti világban. A rugalmas munkaerő és a fejlett technológiai eszközök használata nem csak a növekedést és a költséghatékonyságot segítik elő, hanem a tehetséges alkalmazotti réteg megtartását is. Azok a vállalkozások, amelyek gyorsan alkalmazkodnak és kihasználják az új munkamódszereket, jobb pozícióba kerülhetnek versenytársaikhoz képest, biztosítva ezzel hosszú távú sikerüket a folyamatosan változó üzleti környezetben.

 

Cégünk, az IKRON Kft. 2010 óta fejleszti a PEAS Vállalatirányítási Rendszert, mely egy kifejezetten magyar vállalkozások számára készült integrált, felhő alapú alkalmazás. A szoftver helytől független elérést tesz lehetővé, így az támogatja a távmunkát, futtatásához kizárólag aktív internetkapcsolat szükséges.

 

 

Akik már a PEAS Vállalatirányítási Rendszert használják...

  • PEAS referencia-Tensus
  • peas referencia optimum solar
  • mega-sped-peas referencia
  • Purák - Földgéptrans -PEAS referencia
  • Filantrop -PEAS referencia

IKRON FEJLESZTŐ ÉS SZOLGÁLTATÓ KFT. erdeklodopeas.hu +36 20 375 8384 +36 62 552 465

IGÉNYFELMÉRÉS

Kérjen ingyenes rendszerdemót

A vállalatirányítási rendszer bevezetése egy vállalkozás életében kulcsfontosságú kérdés. Értékesítő és vállalatirányítási szaktanácsadó kollégáink díjmentes igényfelmérést, demót nyújtanak, hogy könnyebben meghozhassa döntését. Mindez Önnek semmiféle kötelezettséggel nem jár.



    Mely PEAS modulok érdeklik?BeszerzésCikk-kezelőDokumentumkezelőÉrtékesítésEszközkezelőFeladatkezelőGyártásHázipénztárHRKommunikációKontrollingCashflowPartnerkezelőPénzügy-SzámlázóProjektkezelőRaktárkezelőSzervizKereskedelmi funkciókPluginek

    Honnan hallott a PEAS ERP-ről?
    Google keresőHonlapFacebookLinkedinHírlevélAjánlásYouTubeEgyéb

    Elfogadom az Adatkezelési tájékoztató feltételeit és hozzájárulok a személyes adataim kezeléséhez kapcsolatfelvétel céljából.