Értékesítés – PEAS Vállalatirányítási Rendszer
CRM MODULCSOPORT

Értékesítés modul

Az Értékesítés modullal nyomon követheti teljes értékesítési folyamatát az ajánlatkérés rögzítésétől egészen a számlázásig. A modul használatával cége minden értékesítéssel kapcsolatos teendője átláthatóvá válik.

Ajánlatkérés/ajánlatadás

Az Értékesítés modul fogadja azokat az ajánlatkéréseket, amelyekkel ügyfelei megkeresik vállalkozását. Az árajánlatokat könnyedén létrehozhatja a modulban, ehhez csak néhány változó paramétert szükséges rögzítenie a rendszerben, így néhány kattintással komplex árajánlatot állíthat össze.

Megrendelések

A modullal megrendeléseket készíthet, valamint szállítóleveleket és teljesítési igazolásokat is kiállíthat. A rendszer hatékony használatát az integrált számlázás is segíti.

Értékesítés folyamata

A modul számos folyamattípust támogat, többek között az ügyfélszolgálat jellegű (gyors) és a projekt jellegű (hosszú teljesítésű) értékesítést is. A rendszerben áttekinthetően jelennek meg a kontakt személyek, valamint az értékesítések állapota is jól követhető. A modullal az értékesítésből származó bevételek beérkezésének ideje is meghatározható.

Sablonok

Az Értékesítés modulban az árajánlatok, szerződések, teljesítési igazolások megformázását és gyors összeállítását előre elkészített sablonok segítik. A sablonokból néhány kattintással egyedi dokumentumokat készíthet. A beépített sablonok cége kereskedelmi ügymenetét és szállítását is hatékonyan támogatják.

Feladatkezelő modul

A Feladatkezelő modulban az értékesítés lépéseiből feladatokat hozhat létre. A rendszerben az árajánlatadással, a teljesítéssel vagy a számlázással kapcsolatos teendőket az erre kijelölt munkatársának delegálhatja.

Dokumentumok

Az Értékesítés modul dokumentumaiból könnyedén másik dokumentumot hozhat létre. Az árajánlatból megrendelést, a megrendelésből pedig szerződést készíthet. A szerződésből szállítólevél és teljesítési igazolás is generálható.

Bemutató videó és jellemzők

Tekintsen meg egy rövid tutorialt, mely lépésenként mutatja be a modulban végezhető folyamatot! Ismerje meg a modul legfőbb funkcióit is!

átlátható értékesítési folyamat
integrált számlázás, beépített sablonok
ajánlatok, megrendelések készítése
szállítólevelek, teljesítési igazolások kiállítása
több értékesítési folyamattípus

Kiegészítő pluginek

1Automatikus gyártásindítás plugin
Az Értékesítés modul kiegészíthető a „Gyártás” típussal, melynek következtében az értékesítés összeköthető a Gyártás modullal. Az ilyen típusú értékesítések indításakor az érintett tételek gyártási folyamata azonnal megkezdődik, így a munkafolyamat jelentősen gyorsítható.
2Automatikus megrendelés plugin
Az Értékesítés modulban lévő árajánlat tételei egy gombnyomásra szállítói megrendelésre tehetők, ezáltal a plugin elősegíti a hatékony és gyors ügyintézést.
3Keretmegrendeléses értékesítés plugin
A Keretmegrendeléses értékesítés plugin az Értékesítés modul funkcióit bővíti ki. A plugin használatával lehetséges a megrendelések árajánlatok nélkül történő kezelése, vagy azok részteljesítése. A kiegészítő funkció tartalmazza a kontrakt, speciális keretmegrendelést is. Használatával a partner előre adhat le rendeléseket, bizonyos mennyiségű termékre, és azokat tetszőleges időpontban lehívhatja. A Kontrakt megrendelés típusnál definiáljuk, hogy összesen mekkora mennyiségre adott le rendelést, a lehívás típusú megrendeléseknél rögzítjük, hogy mennyit kért eddig szállításra.
4Szállítási naptár plugin
A Szállítási naptár plugin az Értékesítés modult egészíti ki a Kiszállítás naptár funkcióval. A plugin használatával a naptárban megadott időintervallumra előre ütemezhetők a szállítások a partner, illetve a gépjármű megjelölésével. Megjelenítők továbbá az eszközök kiadásának részletei ügyfélre és időtartamra lebontva, valamint a szervizelésre leadott eszközök útja is nyomon követhető. Ezáltal optimalizálásra kerülnek a szállítások, a szervizelési folyamatok, és az eszközhasználatok is.
5Gyorsított vevőrendelés plugin
A Gyorsított vevőrendelés plugin segítségével időt spórolhatunk azonnali rendelések készítésekor. A vevő, telephely és termékek kiválasztásával összeállítható a rendelés. A termékek kiválasztása után látjuk a jelenlegi és várható szabad készleteinket a leadott szállítói megrendeléseink alapján, valamint a készletekhez tartozó sarzsokat is. A mennyiségek megadása történhet a cikk alapértelmezett mértékegységében, de további kiszerelések meghatározásával is. Elkerülendő a többszörös rendelések leadását, külön felületen listázhatók a partner még élő rendelései, valamint javasolt rendelések is összeállíthatók a korábbi vásárlások alapján. A Fuvarszervezés plugin kiegészítővel meghatározható a rendelések szállításának időpontja a berögzített szállítási napok alapján.
6Visszáru plugin
A Visszáru plugin segítségével könnyedén kezelhetők a beszállításokhoz, értékesítésekhez és eladásokhoz kapcsolódó szállítói- és vevői reklamációk. Visszáru kérelmek rögzítésekor megadható a panasszal érintett partner neve és a kapcsolódó szállítólevél, valamint a panaszos termék mennyisége. A kérelmek listáiban láthatók a folyamatban lévő kifogások, illetve könnyen szűrhetők a gyakori partnerek és termékek. A kérelmek megvizsgálását követően rögzíthető azok elutasításának indoka, valamint pozitív elbírálás esetén a plugin segítségével a visszaküldendő mennyiség szállítólevélre tehető, illetve visszavételezhető és jóváírható.
7Beszerzési garancia, szavatossági szabály plugin
A Beszerzési garancia, szavatossági szabály plugin segítségével biztosítható, hogy a rendelt vagy eladott termékek szavatossága egy előre beállított érték után legyen. A termékek beszerzési garanciájával szabályozható, hogy mi az a szavatossági idő, amellyel a termék még befogadható. A szavatossági szabályok között rögzíthető, hogy azok eladásokra vagy beszerzésekre vonatkoznak. Megadhatók a szabályhoz tartozó partnerek, cikkek, kategóriák és az érték, melynek segítségével a rendszer kiszámolja a legkorábbi lejárati dátumot, amitől kezdődően értékesíthetők vagy befogadhatók a termékek. A szavatossági kimutatás segítségével ellenőrizhető a készleten lévő, romlandó termékek listája, amelyekre akciókkal ösztönözhetők a partnerek.
8Hitelkezelés plugin
A Hitelkezelés plugin pénzügyi limit beállítását teszi lehetővé a partnerek részére. Külön időszakra szóló limit is megadható a vásárlókhoz, melyeket átlépve a vevők ugyan leadhatják rendeléseiket, azonban ezekhez nem készülnek szállítólevelek a tartozások kiegyenlítéséig. A hátralékos partnerek listája, vevőnként csoportosítva, összesített formában exportálható a rendszerből, melynek segítségével további kimutatások készíthetők. A beállított limitektől függetlenül manuálisan is lezárhatóak a partnerek, amelyekkel megakadályozható az adósság felhalmozása. A lezárással megakadályozható a szállítólevelek vagy a rendelések leadása is.
IKRON FEJLESZTŐ ÉS SZOLGÁLTATÓ KFT. erdeklodopeas.hu +36 20 375 8384 +36 62 552 465
IGÉNYFELMÉRÉS

Kérjen ingyenes
tanácsadást!

A vállalatirányítási rendszer bevezetése egy vállalkozás életében kulcsfontosságú kérdés. Értékesítő és vállalatirányítási szaktanácsadó kollégáink díjmentes igényfelmérést nyújtanak, hogy könnyebben meghozhassa döntését. Mindez Önnek semmiféle kötelezettséggel nem jár.


    Mely PEAS modulok érdeklik?
    BeszerzésCikk-kezelőDokumentumkezelőÉrtékesítésEszközkezelőFeladatkezelőGyártásHázipénztárHRKommunikációKontrollingCashflowPartnerkezelőPénzügy-SzámlázóProjektkezelőRaktárkezelőSzervizKereskedelmi funkciókPluginek


    Elfogadom az Adatkezelési tájékoztató feltételeit és hozzájárulok a személyes adataim kezeléséhez.