Partnerkezelő – PEAS Vállalatirányítási Rendszer
CRM MODULCSOPORT

Partnerkezelő modul

A Partnerkezelő modul segítségével átláthatóan tárolhatja dolgozói, ügyfelei, vagy akár telephelyei és kapcsolattartói adatai, így a partnereihez tartozó információk könnyen követhetővé válnak.

Szerepkörök és jogosultságok

A Partnerkezelő modulban a partnerekhez felhasználókat, a felhasználókhoz pedig jogosultságokat és szerepköröket rendelhet. A rendszerben nem csak felhasználókhoz, hanem szerepkörökhöz is társíthat jogosultságokat. Az ügyfelekhez tetszőleges számú telephelyet és kapcsolattartót rendelhet.

Címek kezelése

A Partnerkezelő modulban a partnereihez tartozó címtörzs is kezelhető. Megfelelő jogosultsággal az országokat, megyéket, településeket és utcákat dedikált felületen szerkesztheti. A felhasználók a hiányzó adatokat (saját cím) is rögzíthetik a rendszerben.

Keresés

A modul partnertörzsében egyszerűen kezelheti a partnerek közötti kapcsolatokat. A partnertörzsben részletes szűrési feltételekkel vagy gyorskereső sáv használatával is indíthat keresést, így a partnereket név és azonosító alapján könnyedén megtalálhatja.

Adatkezelés

A modulban a partner részletei oldalon minden, partnerhez köthető információt (címek, csoportok, kapcsolatok, felhasználó stb.) megtekinthet. A rendszer egységesen kezeli az adatokat, így az információk tagoltan, csoportokra bontva jelennek meg más modulokban is. A Partnerkezelő modulba a Számlázó, az Eszközkezelő és a Dokumentumkezelő modul is beépülhet, azonban más moduloknál a rendszer csak azokba az adatokba enged betekintést, amelyekhez a felhasználónak jogosultsága van.

Csoportok

A modullal a partnereket csoportokba rendezheti. Partnerei alapadatain kívül szabadon definiálhat kiegészítő mezőket is, így további információkat adhat hozzá partnereihez.

Saját cég adatai

A Partnerkezelő modulban a rendszert használó cég adatai is egyszerűen kezelhetők. A modulban rögzítheti a számlázási információkat, a kapcsolatokat, valamint a telephelyeket is.

Bemutató videó és jellemzők

Tekintsen meg egy rövid tutorialt, mely lépésenként mutatja be a modulban végezhető folyamatot! Ismerje meg a modul legfőbb funkcióit is!

többszintű jogosultság-
kezelés
cégadatok rögzítése
címek kezelése
szerepkör-, keresés funkció
partner csoportok

Kiegészítő plugin

1NAV kapcsolat plugin
A plugin teljes körű cégellenőrzést, adatbetöltést és a saját cég részére kiállított számlák letöltését teszi lehetővé a hivatalos adóhatósági adatbázisából. Így elkerülhető a hibás partneradat rögzítése és kiküszöbölhető az inaktív vagy felszámolás alatt lévő cégekkel történő üzleti kapcsolat létesítése. A plugin adószám alapján szinkronizálja a partner név és címadatait, melyeket rögzít is a PEAS Vállalatirányítási Rendszerben. Áfa típusonként beállítható egy alapértelmezett költségnem a számlák tételeire. A betölthető szállítói számlákat a rendszer egy külön listában gyűjti össze, ahonnan kiválaszthatók a rögzítendő számlák. Új szállítói számla rögzítésekor a kiállítójának és számlaszámának megadásával is betölthetők a számla további adatai.
2Több cég kezelése plugin
A plugin segítségével a saját cég telephelyeként felrögzíthetők a PEAS-ben kezelendő további saját cégeink. Az így létrehozott cégprofilokhoz lehetőség nyílik külön technikai felhasználók rögzítésére a számlák elkülönítése érdekében. A számlázáson túl a raktárak is hozzárendelhetők egy-egy telephelyhez, így a raktárkészletek is elkülönülnek egymástól. A házipénztári bizonylatok kiállításakor a házipénztáron túl megadható az azt kiállító cég is.
3REST API plugin
A REST API plugin célja, hogy lehetővé tegye a PEAS Vállalatirányítási Rendszer külsős rendszerekkel történő kétirányú adatcseréjét. A REST API-t elérő kliens a Partnerkezelő modulban hozható létre, amely a szükséges modulban egyszerűen beállítható. Ilyen lehet például a webáruház kliens integrálása a Cikk-kezelő modullal, mely a termék adatainak frissítését kezeli. A plugin kiterjedt kontrolling adatkinyerési lehetőséget is kínál, többek között pénzügyi, feladatkezelési és projektkezelési területen.
IKRON FEJLESZTŐ ÉS SZOLGÁLTATÓ KFT. erdeklodopeas.hu +36 20 375 8384 +36 62 552 465
IGÉNYFELMÉRÉS

Kérjen ingyenes
tanácsadást!

A vállalatirányítási rendszer bevezetése egy vállalkozás életében kulcsfontosságú kérdés. Értékesítő és vállalatirányítási szaktanácsadó kollégáink díjmentes igényfelmérést nyújtanak, hogy könnyebben meghozhassa döntését. Mindez Önnek semmiféle kötelezettséggel nem jár.


    Mely PEAS modulok érdeklik?
    BeszerzésCikk-kezelőDokumentumkezelőÉrtékesítésEszközkezelőFeladatkezelőGyártásHázipénztárHRKommunikációKontrollingCashflowPartnerkezelőPénzügy-SzámlázóProjektkezelőRaktárkezelőSzervizKereskedelmi funkciókPluginek


    Elfogadom az Adatkezelési tájékoztató feltételeit és hozzájárulok a személyes adataim kezeléséhez.