Partnerkezelő – PEAS Vállalatirányítási Rendszer
CRM MODULCSOPORT

Partnerkezelő modul

A Partnerkezelő modul segítségével átláthatóan tárolhatja dolgozói, ügyfelei, vagy akár telephelyei és kapcsolattartói adatai, így a partnereihez tartozó információk könnyen követhetővé válnak.

Szerepkörök és jogosultságok

A Partnerkezelő modulban a partnerekhez felhasználókat, a felhasználókhoz pedig jogosultságokat és szerepköröket rendelhet. A rendszerben nem csak felhasználókhoz, hanem szerepkörökhöz is társíthat jogosultságokat. Az ügyfelekhez tetszőleges számú telephelyet és kapcsolattartót rendelhet.

Címek kezelése

A Partnerkezelő modulban a partnereihez tartozó címtörzs is kezelhető. Megfelelő jogosultsággal az országokat, megyéket, településeket és utcákat dedikált felületen szerkesztheti. A felhasználók a hiányzó adatokat (saját cím) is rögzíthetik a rendszerben.

Keresés

A modul partnertörzsében egyszerűen kezelheti a partnerek közötti kapcsolatokat. A partnertörzsben részletes szűrési feltételekkel vagy gyorskereső sáv használatával is indíthat keresést, így a partnereket név és azonosító alapján könnyedén megtalálhatja.

Adatkezelés

A modulban a partner részletei oldalon minden, partnerhez köthető információt (címek, csoportok, kapcsolatok, felhasználó stb.) megtekinthet. A rendszer egységesen kezeli az adatokat, így az információk tagoltan, csoportokra bontva jelennek meg más modulokban is. A Partnerkezelő modulba a Számlázó, az Eszközkezelő és a Dokumentumkezelő modul is beépülhet, azonban más moduloknál a rendszer csak azokba az adatokba enged betekintést, amelyekhez a felhasználónak jogosultsága van.

Csoportok

A modullal a partnereket csoportokba rendezheti. Partnerei alapadatain kívül szabadon definiálhat kiegészítő mezőket is, így további információkat adhat hozzá partnereihez.

Saját cég adatai

A Partnerkezelő modulban a rendszert használó cég adatai is egyszerűen kezelhetők. A modulban rögzítheti a számlázási információkat, a kapcsolatokat, valamint a telephelyeket is.

Bemutató videó és jellemzők

Tekintsen meg egy rövid tutorialt, mely lépésenként mutatja be a modulban végezhető folyamatot! Ismerje meg a modul legfőbb funkcióit is!

többszintű jogosultság-
kezelés
cégadatok rögzítése
címek kezelése
szerepkör-, keresés funkció
partner csoportok

Kiegészítő plugin

1NAV kapcsolat plugin
A plugin teljes körű cégellenőrzést, adatbetöltést és a saját cég részére kiállított számlák letöltését teszi lehetővé a hivatalos adóhatósági adatbázisából. Így elkerülhető a hibás partneradat rögzítése és kiküszöbölhető az inaktív vagy felszámolás alatt lévő cégekkel történő üzleti kapcsolat létesítése. A plugin adószám alapján szinkronizálja a partner név és címadatait, melyeket rögzít is a PEAS Vállalatirányítási Rendszerben. Áfa típusonként beállítható egy alapértelmezett költségnem a számlák tételeire. A betölthető szállítói számlákat a rendszer egy külön listában gyűjti össze, ahonnan kiválaszthatók a rögzítendő számlák. Új szállítói számla rögzítésekor a kiállítójának és számlaszámának megadásával is betölthetők a számla további adatai.
2Több cég kezelése plugin
A plugin segítségével a saját cég telephelyeként felrögzíthetők a PEAS-ben kezelendő további saját cégeink. Az így létrehozott cégprofilokhoz lehetőség nyílik külön technikai felhasználók rögzítésére a számlák elkülönítése érdekében. A számlázáson túl a raktárak is hozzárendelhetők egy-egy telephelyhez, így a raktárkészletek is elkülönülnek egymástól. A házipénztári bizonylatok kiállításakor a házipénztáron túl megadható az azt kiállító cég is.
3REST API plugin
A REST API plugin célja, hogy lehetővé tegye a PEAS Vállalatirányítási Rendszer külsős rendszerekkel történő kétirányú adatcseréjét. A REST API-t elérő kliens a Partnerkezelő modulban hozható létre, amely a szükséges modulban egyszerűen beállítható. Ilyen lehet például a webáruház kliens integrálása a Cikk-kezelő modullal, mely a termék adatainak frissítését kezeli. A plugin kiterjedt kontrolling adatkinyerési lehetőséget is kínál, többek között pénzügyi, feladatkezelési és projektkezelési területen.
IKRON FEJLESZTŐ ÉS SZOLGÁLTATÓ KFT. erdeklodopeas.hu +36 20 375 8384 +36 62 552 465
IGÉNYFELMÉRÉS

Kérjen ingyenes
tanácsadást!

A vállalatirányítási rendszer bevezetése egy vállalkozás életében kulcsfontosságú kérdés. Értékesítő és vállalatirányítási szaktanácsadó kollégáink díjmentes igényfelmérést nyújtanak, hogy könnyebben meghozhassa döntését. Mindez Önnek semmiféle kötelezettséggel nem jár.

    Mely PEAS modulok érdeklik?BeszerzésCikk-kezelőDokumentumkezelőÉrtékesítésEszközkezelőFeladatkezelőGyártásHázipénztárHRKommunikációKontrollingCashflowPartnerkezelőPénzügy-SzámlázóProjektkezelőRaktárkezelőSzervizKereskedelmi funkciókPluginek

    Honnan hallott a PEAS ERP-ről?
    Google keresőHonlapFacebookLinkedinHírlevélAjánlásYouTubeEgyéb

    Elfogadom az Adatkezelési tájékoztató feltételeit és hozzájárulok a személyes adataim kezeléséhez kapcsolatfelvétel céljából.